בעוד 12 שבועות מעכשיו אתם תודו לעצמכם על הצעד הזה
תפריטים, מתכונים ותוכנית אימונים שיובילו אתכם לשינוי שתמיד חלמתם עליו! 
לסרטון הסבר על התוכנית

faq

למה דווקא 12 שבועות?
 
אני מאמינה שאנחנו צריכים לחגוג ניצחונות קטנים. 12 שבועות זה זמן מספק כדי לבצע שינוי פיזי ופסיכולוגי, מבלי לאבד תקווה ועם ראיית האור בקצה המנהרה. בכל פעם שתסתיים התוכנית - תחגגו 12 שבועות של אכילה בריאה, 12 שבועות שנתתם לגוף שלכם מתנה אמיתית ומיד לאחר מכן תתחילו שוב 12 שבועות נוספים - כי צריך לשמר את כל הטוב הזה.
במה שונה D.KEEPER מכל מה שהכרתי עד היום, ולמה שהפעם אצליח?
 
ליווי אישי. ליווי אישי. ועוד פעם - ליווי אישי. ובלי לצאת מהבית. המסגרת תשמור אתכם עם יד על הדופק, עם היכולת לשאול שאלות ולקבל תשובות באופן כמעט מיידי, והכי חשוב - היא תהיה לכם פשוט נוחה! מבלי לצאת מהבית, מבלי לעמוד בפקקים ולחפש חניה וכמובן, המחיר שלה יהיה שפוי! תוכלו לשמור עליה לאורך זמן משום שהדבר הכי קריטי לאחר שיורדים במשקל הוא השימור של זה ובלי מסגרת זה כמעט בלתי אפשרי.
מה עושים כשמסיימים את 12 השבועות של התוכנית?
 
אז ככה, זו בעצם השאלה החשובה ביותר שתוכלו לשאול. 95% מהאנשים שעושים שינוי תזונתי ויורדים במשקל לא מצליחים לשמור על עצמם לבד ומעלים את הכל בחזרה.. למה? כי הם יוצאים מהמסגרת! כדי לשמור על המשקל חייבים חייבים לשמור על המסגרת, על שקילה שבועית, על ליווי אישי, מישהו שיחזיר אותנו למסלול בכל פעם שסטינו קצת הצידה. וזו הסיבה האמיתית ש-D.KEEPER קיימת. רציתי ליצור מסגרת נוחה, יעילה והכי חשוב – שניתן לשמור עליה לאורך זמן מבחינה כלכלית. החידוש של 12 שבועות נוספים של שקילה יעלה לכם 200 ₪ בחודש. זו השמירה שלכם על עצמכם. זה הסכום המינימאלי שתצטרכו לשלם בחודש כדי לשמור על מה שעבדתם עליו כל כך קשה... לשמור על הדבר הכי חשוב שיש לכם 0 עליכם!
איך נשקלים אם אין מפגשים?
 
לא תאמינו, כדי לשמור על מסגרת אתם לא באמת צריכים לקבוע פגישה, לעמוד בפקקים לחפש חניה ולחכות בתור רק כדי להסתכל על המשקל. כל מה שאתם צריכים זה זוג עיניים נוסף שרואה את מה שאתם רואים. אז אצלנו, בתוכנית שלי, נעשה את זה בלי לצאת מהבית! אתם יכולים לעשות את זה לבד ולהזין את הנתונים באזור האישי שלכם ותוך זמן קצר תקבלו פידבק אנושי אישי על השקילה שלכם! במידה ולא הזנתם את הנתונים, נצלצל אליכם לבדוק מה קורה ולמה שכחתם אותנו... או למה שכחתם את עצמכם. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם. לא תהיו לרגע לבד, כבר אמרתי?
אפשר להיפטר מהחשק למתוק?
 
כן כן! נכון, זה נשמע קצת מוזר אבל סוכר זה ממש כמו סם. זה ממכר. הוא מעלה לנו את רמות האינסולין וגורם לנו לרצות עוד ועוד ממנו... אז מה שנעשה בשלב הראשון זה לשלוט בו! התפריט בנוי בצורה כזו שתגמול אתכם מסוכר. תגמול אתכם מהחשק הבלתי נשלט הזה למתוק. איך? בעזרת מזונות מסוימים ושילובי מזון נכונים. תוך כמה ימים החשקים יעברו לחלוטין. לא תאמינו איך זה עובד כמו קסם כשמתמסרים לתהליך.
לא מפסיקים עם פחמימות נכון?
 
ממש ממש לא. פחמימות הן חשובות מאוד לגוף שלנו ובעיקר למוח! אנחנו בעד פחמימות! אבל פחמימות טובות, כאלו שיזינו אותנו כראוי, יתנו לנו אנרגיה ויגרמו לנו להרגיש חיוניים והכי חשוב – שבעים לאורך זמן!! בקיצור, אל תיפרדו מהפחמימות... חיים בלי פחמימות הם לא חיים. או לפחות לא לאורך זמן.
אפשר לרדת במשקל גם בלי להתאמן?
 
חד משמעית כן. אבל זה לא עובד הפוך כן? כדי לרדת במשקל חייבים שינוי תזונתי. מה שכן, אם תכניסו לשגרה שלכם אימונים – תרוויחו פעמיים (או בעצם שלוש) 1. תהיו חטובים יותר, אסופים! 2. האימונים ישמרו אתכם עם יד על הדופק גם בהקשר התזונתי – תוכלו לראות איך בימים בהם אתם מתאמנים באופן אוטומטי תרצו לאכול בריא יותר. 3. זה טוב לעצמות וללב שלכם! במיוחד הליכות... אה, והכי חשוב – זה טוב לנפש!!! אנדורפינים וזה.
אפשר להתאמן בזמן ביצוע תוכנית התזונה?
 
בטח! זה אפילו רצוי ומומלץ. מה שכן, נשמח אם תודיעו לנו במידה ושגרת האימונים שלכם עצימה במיוחד (חצי מרתון, מרתון ואימונים אינטנסיביים אחרים) כדי שתקבלו הנחיות מיוחדות ותוסיפו אוכל לתפריט הרגיל כדי שהגוף לא יהיה בחסר!
האם התוכנית מתאימה לאנשים שאוכלים הרבה במסעדות?
 
בטח! אנחנו פה בשביל לחיות וליהנות ומסעדות זה חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו. מה שכן, חשוב לדעת לבחור נכון במידה ומסעדות הופכות לשגרת היומיום ולא אירוע חד פעמי. אל דאגה, גם לזה אנחנו פה בשבילכם! כחלק מההרשמה לתוכנית תצורפו לקבוצת פייסבוק סגורה בה תוכלו להתייעץ איתנו ועם חברי הקבוצה, להעלות תמונה של התפריט במסעדה שאתם צפויים לשבת בה ואנחנו נבחר לכם מה לאכול!
מה התוצאות הצפויות לי לאחר 12 שבועות?
 
חשוב מאוד להדגיש שהתוצאות משתנות מגוף לגוף ותלויות בגורמים רבים ביניהם: משקל התחלתי, גיל, מין, היסטוריית דיאטות, מצבים רפואיים, מצב נפשי, לחץ וכו'.. אנחנו לא מתחייבים שתגיעו למשקל מסוים אבל אנחנו כן יודעים בוודאות שתלמדו לבחור נכון, להכניס לגוף מזונות שראויים לו, תרגישו טוב יותר, תיראו טוב יותר, תהיו שבעים, עירניים וחיוניים... ועל הדרך הקילוגרמים ינשרו. בקצב שלהם. בקצב הנכון.
האם סופרים פה קלוריות?
 
הכי לא! אנחנו לא מאמינים בספירת קלוריות כי זה פשוט מוציא את כל הכיף מהאוכל. אתם לא צריכים להתעסק עם קלוריות – עשינו לכם את העבודה, פשוט תיצמדו לתפריט!
האם יש לכם תפריט שמתאים לטבעונים או צמחונים?
 
כן!!! וגם המון מתכונים טעימים ופשוטים להכנה! חשוב להגיד שתפריט הצמחוני שלנו כולל דגים, אבל אפשרי להפוך אותו לנטול דגים ברגע, רק שלחו הודעה אישית ונטפל בזה (:
מותר לבצע את התוכניות בזמן הריון?
 
לא! ובמידה ונכנסת להריון במהלך התוכנית, תודיעי לנו! ותצטרכי לקבל אישור מהרופא המטפל כדי להמשיך בתוכנית ולעקוב אחר התוכנית. אנחנו ממש לא רוצים שיהיה חסר לך ולתינוק שלך כמויות מזון מסוימות.. והתפריט אינו מותאם להריון!
אם אני מניקה מותר לי להתחיל בתוכנית התזונה?
 
מותר לך, אבל תיאלצי לחכות 8 שבועות לאחר הלידה. קצת סבלנות ואנחנו מתייצבים לעזור לך (:
תפריט ללא גלוטן, יש?
 
יש, יש! אבל חשוב שתדעו! התפריט הורכב לטובת משתתפים הנמנעים מגלוטן, אך הוא אינו מתאים לחולי צליאק, לאנשים הרגישים מגלוטן או לחולים במחלות כרוניות אחרות. בכל מקרה יש להיוועץ ברופא המטפל בטרם תחילת התוכנית והשימוש בתפריט זה.
תחושת עייפות וחוסר סבלנות קשורה לתזונה שלי?
 
אה, חשבתם שלא? בטח שכן! למקרה שלא הכרתם את המשפט – תתחילו לשנן: אנחנו השתקפות של מה שאנחנו אוכלים. תכניסו לגוף אוכל בריא וראוי? תרגישו טוב, תרגישו שבעים, חיוניים, עירניים ופחות עצבניים! לא מאמינים? תנסו!

דברו איתנו

054-7532569
:שעות מענה
א'-ה' 9:00-21:00
יום ו' 9:00-15:00
אם אנחנו לא עונים, תשלחו לנו ווטסאפ

?רוצים לבקר אותנו ברשתות החברתיות

לטיפים נוספים, עקבו אחרינו ברשת

אל תתביישו - פשוט תשתפו!

אני מאמינה ש- Sharing is Caring. אז גם אם אתם מתלבטים אם להתחיל בתוכנית שלי או שהתחלתם ויש לכם שאלות - פשוט תשתפו אותי!
לכל בעיה, שאלה או תהייה - אני וצוות D.KEEPER כאן! ממש מאחורי המסך (:

במה אוכל לעזור לכם?

* שדות חובה